Polski oddział Paperhat z działem new business i agencją PR

Paperhat Poland, firma świadcząca usługi z zakresu Print Management, z początkiem maja powołała do istnienia nowy dział new business. Jednocześnie Paperhat nawiązało współpracę z agencją Juicy Relations, odpowiedzialną za działania PR i relacje
z klientami firmy.

Do zespołu Paperhat Poland dołączyli Maciej Olechno i Dominik Cyran. Obie osoby objęły stanowisko New Business Managerów. Rolą nowopowstałego działu new business będą przede wszystkim działania sprzedażowe, ale również dzielenie się ekspercką wiedzą na temat charakterystyki Print Management z potencjalnymi klientami firmy. Równocześnie, agencja Juicy Relations będzie odpowiadać za całość działań PR i Client Relations Paperhat na polskim rynku. Rolą agencji będzie także odpowiednie przygotowanie zespołu obsługującego klientów do budowania wizerunku firmy w codziennej pracy.

„Print Management jako profesjonalne doradztwo marketingowe i print, mające na celu optymalizację kosztów, funkcjonuje na polskim rynku od kilku lat, jednak wciąż jest to nowy sektor. W naszych działaniach obserwujemy konieczność edukacji rynku w tym zakresie, co jest niezbędne do rozwoju tej branży. Przyczyna tkwi w tym, że dalszym ciągu polskie firmy bardzo rzadko decydują się na outsourcing usług związanych z drukiem i  marketingiem, nie znając realnych benefitów i wartości dodanych z tego typu współpracy. I dlatego zaczynamy pracę nad zmianą tej sytuacji jako pionierzy w sektorze.” – wyjaśnia Anna Przybylska, Managing Director, Paperhat Poland, która już od kilku lat uczestniczy w rozwoju branży PM w regionie Centralnej Europy. 

Paperhat to globalny dostawca profesjonalnych usług marketingowych i poligraficznych, działający w obszarze Print Management w Europie od ponad 20 lat.
Firma o europejskim zasięgu ma swoje oddziały m. in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Indonezji i od 2009 roku w Polsce. Print Management to wszystkie działania mające na celu zarządzanie procesami i optymalizację kosztów przeznaczanych na print i produkcję materiałów reklamowych/marketingowych. Firmy PM koordynują, optymalizują i realizują
w imieniu klientów cały projekt marketingowy lub printingowy dostarczając realne oszczędności swoim Klientom.